Re: Soekris

From: Lennart Sorth (none@Lennart.Sorth--uni-c.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 05 Jan 2006 - 00:02:50 CET

Date: Thu, 5 Jan 2006 00:02:50 +0100 (CET)
Subject: Re: Soekris
From: "Lennart Sorth" <none@Lennart.Sorth--uni-c.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>

Henrik Brix Andersen said:
> lider under de samme kommunikationsvanskeligheder som Soekris
> Engineering selv lider under - måske er det en familiesygdom? ;)

Jeg ved ikke om det var dette du antydede, men Cortex systems
drives jo af Søren Kristensens bror, så der er nok noget om snakken :-)

Han driver også Intercon Data, som tidligere lå ret tæt på min
bopæl, men det irriterede mig at jeg ikke kunne få mine Soekris'er
til afhentning der eller for den sags skyld indleveret til reparation.

Ellers er der jo vores egne Cat| eller PHK - de kan vist begge
tilbyde at stå for import og fortoldning mv - de kan vist endda
skrive fakturaer :) (right Phil PHK ?)

/Lennart