Re: Soekris

From: Henrik Brix Andersen (none@brix--gentoo.org.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 04 Jan 2006 - 23:47:09 CET

Date: Wed, 4 Jan 2006 23:47:09 +0100
From: Henrik Brix Andersen <none@brix--gentoo.org.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Soekris

On Wed, Jan 04, 2006 at 11:33:45PM +0100, Johnny Vestergaard wrote:
> Alternativt findes der nogle danske shops der sælger soekris
> produkter?

http://www.cortexsystems.net/ - men mine erfaringer med dem er at de
lider under de samme kommunikationsvanskeligheder som Soekris
Engineering selv lider under - måske er det en familiesygdom? ;)

Sidste gang jeg bestilte hos Cortex forsøgte jeg ihærdigt på at få dem
til at sende mig en faktura - men det lykkedes aldrig...

Mvh
Brix

--
Henrik Brix Andersen <none@brix--gentoo.org.lh.bsd-dk.dk>
Gentoo Metadistribution | Mobile computing herd