C64 spil

From: Mads Samsing (none@mads.samsing--webspeed.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 02 Jan 2006 - 02:52:55 CET

To: bsd-dk@bsd-dk.dk
From: Mads Samsing <none@mads.samsing--webspeed.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: C64 spil
Date: Mon, 2 Jan 2006 02:52:55 +0100

Hej allesammen.

Og godt nytår.

Jeg har fundet min gamle Commondore 64 frem, efter den har ligget i
en fugtig kælder i en del år... Men selvfølgelig virker den endnu.
Desværre er alle spil og programmer, hvadenten de var på bånd eller
diskette, rådnet op i selvsamme fugtige kælder, så nu har jeg ikke
nogen tilbage.

Jeg kan spille de gamle spil gennem en emulator, men det er jo ikke
det samme.

Min tanke er derfor, at jeg vil hente spillene fra c64.com, og få dem
optaget over på et kassettebånd, så jeg kan spille dem på en rigtig
maskine. Men hvordan?

Er der nogen af jer, der har gjort noget lignende?

- Mads Samsing