Re: Skudsekund

From: Knud Jørgensen (none@knud_jorgensen--mac.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 01 Jan 2006 - 14:10:29 CET

From: Knud Jørgensen <none@knud_jorgensen--mac.com.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Skudsekund
Date: Sun, 1 Jan 2006 14:10:29 +0100
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

kære venner i BSD-DK godt NytÅr :-))))

tak for et godt forganget år. Jeg følger jer med
glæde her på listen.

Her var et emne som interesser mig hi hi så
jeg håber der er flere der på en græsrodsplan
har nogle sjove bemærkninge. Vi har vel alle
nogle erfaringer og spørgsmål ....

Her under et par rigtigt gode links.

mvh kj

At the Tone, the Time will be ... http://www.cis.udel.edu/~mills/