Re: WPA og accesspoint

From: Flemming Froekjaer (none@flemmingf--gmail.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 21 Feb 2006 - 10:52:32 CET

Date: Tue, 21 Feb 2006 10:52:32 +0100
From: "Flemming Froekjaer" <none@flemmingf--gmail.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk, "Allan Wermuth" <none@alw--it-service.sdu.dk.lh.bsd-dk.dk>, "Anders Nordby" <none@anders--fupp.net.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: WPA og accesspoint

On 2/21/06, Allan Wermuth <none@alw--it-service.sdu.dk.lh.bsd-dk.dk> wrote:

> med nanoBSD. Jeg fandt forøvrigt en presentation om nanoBSD, lavet af PHK,
> som kan bruges til at komme igang ;-)
>
> http://phk.freebsd.dk/pubs/nanobsd_prt.pdf
>
> Der er også en side om projektet på FreeBSD's hjemmeside
>
> http://www.freebsd.org/projects/nanobsd/index.html

Det første link er OK, men det sidste er forældet. I hvertfald hvis du
køre FreeBSD 6 eller senere. Poul-Henning lavede nanoBSD om fra en
make script til en shell scrip i november, og siden beskriver den
gamle måde at gøre tingene på.

P.S. Læg mærke til -b parameteren. hvis du ikke behøver at compilere
world og kernel igen, men vil lave et nyt image med andre
configurationer for cf kortet mm.

Flemming