Re: SV: boligforenings netværk

From: Nichlas Hummelsberger (none@nichlas.hummelsberger--gmail.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 20 Feb 2006 - 17:15:16 CET

Date: Mon, 20 Feb 2006 17:15:16 +0100
From: "Nichlas Hummelsberger" <none@nichlas.hummelsberger--gmail.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: SV: boligforenings netværk

Helt klart, selv eje kabler og den slags.

efter min amatørmening kan der ske 1 af to ting med jeres udbyder:

1. De er fuldstændigt elendige og går konkurs/bliver umulige at tabe
med og i ender med skægget i postkassen.
2. De fungerer helt fint, og ender dermed at blive opkøbt af et af de
større selskaber, så om 4 år sidder i med en stofa/tdc kabel-løsning
og som er lige så elendig som dem idag.

Med mindre i er en boligforening af advokater ;)

--
Nichlas Hummelsberger
Aalborg Universitet