Re: boligforenings netværk

From: Rene Pedersen (none@macfat--macfat.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 20 Feb 2006 - 15:03:43 CET

Date: Mon, 20 Feb 2006 15:03:43 +0100
From: Rene Pedersen <none@macfat--macfat.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: boligforenings netværk

Jan Gundtofte-Bruun skrev:
> Den boligforening jeg bor i har netop valgt en løsning fra "ComXnetworks", og
> min foreløbige brev(!)veksling med deres support viser at nok er de billige,
> men man skal dæleme ikke forvente en døjt af service (eller blot forståelse
> eller viden) fra dem. Det er nok desværre ret symptomatisk for branchen.

Vi har selv fået en løsning fra ComX networks og den kører da, omend det
ikke har været uden blod, sved og tårer fra vores forenings side. Vi har
et forum på www.gadevang.net hvor i vil kunne læse mere om vores
oplevelser med ovenstående leverandør.

Men jeg er enig med phk m.fl. om at i skal sørge for at komme til at eje
jeres eget netværk, udstyr mv. og få en kort-tids kontrakt eller som
minimum en kontrakt der kan opsiges med kort varsel fra den leverandør i
nu vælger til at proppe services i jeres netværk.

Med venlig hilsen

René Pedersen