Re: Simpel backupløsning?

From: Flemming Jacobsen (none@fj--batmule.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 11 Feb 2006 - 12:02:18 CET

Date: Sat, 11 Feb 2006 12:02:18 +0100
From: Flemming Jacobsen <none@fj--batmule.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Simpel backupløsning?

Jette wrote:

> Tusind tak Michael :-) .... den ser rigtig interessant ud.

Gør lige dig selv den tjeneste at overveje
sikkerhedsimplikationerne i at lægge dine data ud til en fremmed
organisation du reelt intet ved om.
Er de pålidelige? Hvordan er deres sikkerhed? Er deres
disclaimers vidtgående? Etc.

Jeg ville personligt smide mine data gennem pgp (med en til
formålet fremstillet key, med _god_ backup) inden jeg ville gøre
noget sådant.

Ville rsync til en dedikeret server på firma linjen ikke opfylde
behovet bedre og billigere?

        Hyg'
        Flemming

--
Flemming Jacobsen                                  Email: fj@batmule.dk
   ---===   If speed kills, Windows users may live forever.   ===---