RE: Mount Fat32?

From: Albers, Tony (none@tony.albers--hp.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 07 Feb 2006 - 15:44:46 CET

Subject: RE: Mount Fat32?
Date: Tue, 7 Feb 2006 15:44:46 +0100
From: "Albers, Tony" <none@tony.albers--hp.com.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>

Hvis du har skriverettigheder til mountpointet, burde det ikke være noget problem at skrive i underkatalogerne(hvis du også har rettigheder til dem)

Såvidt jeg husker, tager DOS/Winblows ikke hensyn til UNIX permissions(kan ikke læse dem). Så du sætter blot rettigheder op i FBSD, og windoze er ligeglad.

/tony