Re: Mount Fat32?

From: Michael Knudsen (none@e--molioner.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 07 Feb 2006 - 10:35:00 CET

Date: Tue, 7 Feb 2006 10:35:00 +0100
From: Michael Knudsen <none@e--molioner.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Mount Fat32?

Quoting Jan Gundtofte-Bruun (jan@g-b.dk):
> Tjah ... men når BSD stopper under opstart (skriver endda "...help!"), så har
> jeg hverken adgang til vi eller ee, og jeg ved ikke hvad der ellers kan ligge
> af editors (på en standard-installation). Ja, jeg ved jeg skal til at blive
> meget klogere på /rescue.

/bin/ed -- se evt. slides fra $EDITOR Deathmatch, hvis du ikke kan lure
den yderst intuitive brugergrænseflade af.

Alternativt koerer du fsck paa din /usr-partition og mounter /usr. Nu
med vi etc.

Mvh. Michael.

--
`Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to
him and he's warm for the rest of his life.'