Re: Mount Fat32?

From: Jan Gundtofte-Bruun (none@jan--g-b.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 07 Feb 2006 - 10:30:18 CET

Date: Tue, 7 Feb 2006 10:30:18 +0100 (CET)
Subject: Re: Mount Fat32?
From: "Jan Gundtofte-Bruun" <none@jan--g-b.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

<quote who="Mikkel C. Simonsen">
> Prøv at skifte de to to-taller til nuller (ingen autocheck og ingen dump).
Det vil jeg prøve (i aften)!

> Hvis du får lavet rod i din fstab, kan du da bare mounte /usr manuelt or
> rette den med vi f.eks.
Tjah ... men når BSD stopper under opstart (skriver endda "...help!"), så har
jeg hverken adgang til vi eller ee, og jeg ved ikke hvad der ellers kan ligge
af editors (på en standard-installation). Ja, jeg ved jeg skal til at blive
meget klogere på /rescue.

<quote who="Jok">
> FAT32 går da under vfat når du mounter
Ikke forstået. Mener du jeg skal erstatte 'msdosfs' med 'vfat' i fstab?

:o) Jan Gundtofte-Bruun
-- 010\001\111 --