SV: logo contest

From: Claus Guttesen (none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 07 Feb 2006 - 09:19:02 CET

Date: Tue, 7 Feb 2006 09:19:02 +0100 (CET)
From: Claus Guttesen <none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: SV: logo contest
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

> til
>
> Når jeg skev "så flyt til USA" var det ikke i
> betydning "skrup af"
> men "derovre finder du mere af det du beder om".

Du har ingen forudsætninger for at vide, hvad jeg
søger efter. At antage at jeg søger "politisk
korrekte" steder at opholde mig, hviler på et løst
grundlag.

> [...]
> er derfor en af de væste former for manipulation og
> derfor bruger
> de fleste religioner det som virkemiddel.
>
> Jeg er født imellem de to sidste hjulspor inden
> Smålandsfarvandet
> og derude er forskellen på en skovl og en spade ikke
> en uvæsentlig
> detaille i dagligdagen.
>
> Derfor har mit sprog aldrig været andet end klart i
> mælet og det
> bliver bestemt ikke modereret af hensyn til folk
> hvis fine fornemmelser
> tror at det lugter mindre hvis man kalder det

Diskussionen glider lidt af sporet. Det er ok at du
kalder en spade for en spade og så videre, men du kan
både være præcis i dit sprogbrug, og samtid have en
høflig tone.

Hilsen
Claus