Re: rm -f virker ikke

From: Jeppe Bundsgaard (none@jeppe--bundsgaard.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 15 Dec 2006 - 00:54:28 CET

Date: Fri, 15 Dec 2006 00:54:28 +0100
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
From: Jeppe Bundsgaard <none@jeppe--bundsgaard.net.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: rm -f virker ikke

At 09:26 13-12-2006, you wrote:

>Mener det er noget i stil med:
>
>chflags -R noschg <mappe>
>
>prøv man chflags...
>
>~Anders

Anders og Claus, tak for forslagene.
Jeg har nu prøvet at ændre flag. Men jeg har så
også fundet ud af at dette immutableflag ikke er
sat - eller andre for den sags skyld. Det hjælper
ikke... delete-inhibit er vist en nfs-ting, og
filsystemet på min server er ufs. Hvis jeg har forstået ret...
Har I så nogen ideer til hvad det kan være?
Tak for hjælpen.
Jeppe
Mvh
Jeppe

Jeppe Bundsgaard
Adjunkt i Kommunikative Kompetencer
Danmarks Pædagogiske Universitet - The Danish
University of Education. http://www.dpu.dk
Institut for Curriculumforskning
Tuborgvej 164 - DK-2400 - København NV
Tlf.: +45 8888 9882