Re: FTP in og ud

From: Michael Knudsen (none@e--molioner.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 14 Dec 2006 - 10:10:49 CET

Date: Thu, 14 Dec 2006 10:10:49 +0100
From: Michael Knudsen <none@e--molioner.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: FTP in og ud

Quoting Christian Elmerkjær (chrisne@gmail.com):
> Så vidt jeg husker kørte jeg ftp-proxy fra inetd.

Det gjorde den oprindelige. Der er sidenhen skrevet en ny, der er langt
smartere, blandt andet fordi den nu benytter rdr-regler til
dataforbindelserne i stedet for ogsaa at fungere som applikationsproxy
for disse. Dette nedsaetter belastningen af maskinen, da man undgaar en
lang raekke kopieringer og kontekstskift paa de TUnge dataforbindelser.

Den nye blev vist oprindeligt kaldt ftpx-proxy eller noget i den stil.
Man kan sikkert finde en beskrivelse af den i forhold til den
oprindelige i pf-arkivet.

Mvh. Michael.

--
Om began to feel the acute depression that steals over every realist in
the presence of an optimist.