Re: Off Topic PowerMac Pro

From: jakob@kjollers.dk
Date: Mon 11 Dec 2006 - 14:52:45 CET

Date: Mon, 11 Dec 2006 14:52:45 +0100 (CET)
Subject: Re: Off Topic PowerMac Pro
From: jakob@kjollers.dk
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

> Hey Jakob
>
> Du mener Macbook Pro?
Ja det er klart, jeg ved ikke hvorfor men de sidste par dage har jeg kaldt
den en PowerMac?!

> Er farven blå pæn?
Jeg går ud fra at dette er et forsøg på at stille et lige så smags baseret
spørgsmål som mit :-)

> Det er næsten umuligt at sige hvad der er bedst for dig, men min
> opfattelse
> ud fra min kones sorte Macbook med glossy (købt af Phil fordi han
> ikke kan
> lide glossy) er at det er super nice - men mest nice for den der
> sidder lige
> foran skærmen! Er man lidt skævt på skærmen er den mere grumset at
> se på end mine andre laptops/fladskærme i hjemmet
Så er det nok mat jeg skal bruge, da det sker at folk kigger mig over
skulderen for at få vist/demonstreret noget.