Re: Off Topic PowerMac Pro

From: Henrik Kramshøj (none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 11 Dec 2006 - 14:35:11 CET

From: Henrik Kramshøj <none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Off Topic PowerMac Pro
Date: Mon, 11 Dec 2006 14:35:11 +0100
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

On 11/12/2006, at 14.03, jakob@kjollers.dk wrote:

> Jeg er på vej ud at købe en Powermac Pro 15,4 tomme, men jeg er i
> et kæmpe
> dilemma.
Hey Jakob

Du mener Macbook Pro?

> Skal det være med eller uden gloss skærm, jeg har været nede og
> kigge i
> Humac men kunne ikke se dem ved siden af hinanden.
>
> Er der nogle der har prøvet at arbejde på begge typer skærm? og kan
> sige
> hvad der er bedst.
>
> Det er typisk udviklings arbejder der skal laves på den.

Er farven blå pæn?

Det er næsten umuligt at sige hvad der er bedst for dig, men min
opfattelse
ud fra min kones sorte Macbook med glossy (købt af Phil fordi han
ikke kan
lide glossy) er at det er super nice - men mest nice for den der
sidder lige
foran skærmen! Er man lidt skævt på skærmen er den mere grumset at
se på end mine andre laptops/fladskærme i hjemmet

Så glossy er måske bedst til maskiner med eeeen bruger der skal se
skærmen klart med tydelige billeder, men en sælger der skal dreje
maskinen for at demonstrere og vise præsentationer måske burde
vælge uden ...

Det bedste ville være at se dem overfor hinanden, men glossy kan
varmt anbefales herfra.

Mvh

Henrik

--
Henrik Lund Kramshøj, cand.scient, CISSP Follower of the Great Way of
Unix