Re: Tak for en herlig julefrokost ... ...

From: Henrik Lund Kramshøj (none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 10 Dec 2006 - 20:25:45 CET

From: Henrik Lund Kramshøj <none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Tak for en herlig julefrokost ... ...
Date: Sun, 10 Dec 2006 20:25:45 +0100
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

On Dec 10, 2006, at 1:15 PM, Brian Josefsen wrote:

> Hej liste
>
> Tak for en herlig julefrokost, selvom nogen drak mig fuld var det
> en rigtig hyggelig aften. Jeg var glad for at jeg måtte skrue
> arrangementet sammen selvom andre havde taget glimrende initiativer
> til pre- og post-beer. Vi endte med at være 15 tilmeldte og
> desværre blev 2 væk uden afbud.
Ja, men vi havde ikke lavet pre-beer hvis ikke du havde taget teten
med restauranten osv. Tak for det store arbejde.

> Til jer der meldte afbud p.g.a. sygdom, god bedring.
>
> Jeg tror dog der var bred enighed om at næste års arrangement skal
> være lidt mere intimt, evt. med en gang happy hack forinden.

Selv tak igen, det var et super arrangement - jeg har været
syg hele dagen, så lidt sjovt må det have været ;-)

Mvh og god jul

Henrik

--
Henrik Lund Kramshøj, cand.scient, CISSP
e-mail: hlk@security6.net, tlf: 2026 6000