Tak for en herlig julefrokost ... ...

From: Brian Josefsen (none@bj--cold.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 10 Dec 2006 - 13:15:11 CET

Date: Sun, 10 Dec 2006 13:15:11 +0100
From: Brian Josefsen <none@bj--cold.dk.lh.bsd-dk.dk>
To:  bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Tak for en herlig julefrokost ... ...

Hej liste

Tak for en herlig julefrokost, selvom nogen drak mig fuld var det en
rigtig hyggelig aften. Jeg var glad for at jeg måtte skrue arrangementet
sammen selvom andre havde taget glimrende initiativer til pre- og
post-beer. Vi endte med at være 15 tilmeldte og desværre blev 2 væk uden
afbud.

Til jer der meldte afbud p.g.a. sygdom, god bedring.

Jeg tror dog der var bred enighed om at næste års arrangement skal være
lidt mere intimt, evt. med en gang happy hack forinden.

--
Med venlig hilsen
Brian Josefsen