Re: Off topic

From: Flemming Laugaard (none@flemming.laugaard--uni-c.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 31 Aug 2006 - 10:22:14 CEST

Date: Thu, 31 Aug 2006 10:22:14 +0200 (CEST)
Subject: Re: Off topic
From: "Flemming Laugaard" <none@flemming.laugaard--uni-c.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

> Jer der ved alt...
>
> I kender sikkert også til en hardware dims til at slætte hard diske. Jeg
> skal bruge diskene igen, men det tager for lang tid at slukke maskinen ned
> montere de 20 diske hver gang jeg skal have dem slættet.
>
> Der må findes en hardware dims der kan klare det med 8-15 diske ad gangen.
>
> Flemming

DBAN findes på ultimatebootcd (http://ultimatebootcd.com/). Så kan diskene
blive siddende i den maskine de "bor" i :-)

Jeg har sat en pc op på mit arbejde, med diverse controllere på, så
"aberne" selv kan slette diske. Den booter fra ultimatebootcd, og så
følger de en lille vejledning :-)

Mvh
 Flemming