Postfix - Make world ..

From: Henrik J. Nielsen (none@henrik--softy.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 26 Aug 2006 - 03:45:50 CEST

Date: Sat, 26 Aug 2006 02:45:50 +0100
From: "Henrik J. Nielsen" <none@henrik--softy.dk.lh.bsd-dk.dk>
To:  bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Postfix - Make world ..

Hejsa.

Jeg sider lige og undre mig, aften skulle blot bruges på at lave lidt
kerne opdateringer og anti-spam osv .. men spontant lage min postfix
installation sig ned. Jeg trode jo min sindsro at det bare var mig som
havede klokket i det med min antispam installation ..

Men i læ af alt det her så jeg flg. information ..

"BSD users should keep in mind that |make world| will reinstall Sendmail
binaries, over-writing the Postfix installation. Remember to keep a
current copy of your Postfix binaries and config files in the event you
plan to |make world|."

(http://www.onlamp.com/pub/a/bsd/2003/08/21/postfix.html?page=1)

Er der nogen som kan give mig en forklaring på dette? og er der andre
"services" man lige skal huske og reinstallere?

/ Henrik