GF og overnatning?

From: Peter Larsen (none@mail--czar.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 25 Aug 2006 - 00:57:46 CEST

To: bsd-dk@bsd-dk.dk
From: Peter Larsen <none@mail--czar.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: GF og overnatning?
Date: Fri, 25 Aug 2006 00:57:46 +0200

Da jeg er selvudnævnt koordinator for overnatning for folk der kommer
fra jylland og fyn eller andre dele af Danmark som vil deltage i
general forsamlingen på lørdag i København.

Vi, fra bestyrelsen, så gerne at så mange som overhovedet muligt deltog.

Så undre det mig at jeg ikke har hørt nogen ytre sig over evt hjælp
til overnatning?

Men i har allesammen styr på det? Eller tager i frem og tilbage samme
dag... eller udebliver i bare?

.. Jeg har kun så også meget sparsomme sovepladser at tilbyde, for
jeg har heller ingen der har tilbudt gulv/sofa/terresseplads ... sååh ?

Da tiden nu er sparsom, så vil jeg opfordre folk til at skrive i
denne tråd hvis de mangler overnatning, så må vi se om der ikke er
folk der træder til med pladser..

På forhånd tak!

Peter Larsen
mail@czar.dk