Re: netbsd og pkgsrc

From: Søren Hansen (none@svindler--gmail.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 14 Aug 2006 - 10:06:13 CEST

Date: Mon, 14 Aug 2006 10:06:13 +0200
From: "Søren Hansen" <none@svindler--gmail.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: netbsd og pkgsrc

Hej Claus,
Det er ikke særlig interessant, hvor meget systemet belastes ved
"tomgang", men hvor meget det kan præstere under belastning. Har du
kigget på det, før du ofrer FreeBSD?
CPU belastning ved "tomgang" er kun interessant at gøre noget ved,
hvis det giver et øget strømforbrug, eller hvis du kører programmer,
der udnytter ledig cpu tid.

Årsagen til forskellen i cpu forbrug, kan jeg forestille mig opstår
pga en forskel i en eller flere drivere. Måske er der flere aktive
drivere i FreeBSD?
Har du identificeret, hvor FreeBSDs cpu-cykler anvendes?

Tilbage til dit php-spørgsmål: I have no clue :-)

Mvh
Søren