Re: Varnish?

From: Poul-Henning Kamp (none@phk--phk.freebsd.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 09 Aug 2006 - 06:41:51 CEST

To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Varnish?
From: "Poul-Henning Kamp" <none@phk--phk.freebsd.dk.lh.bsd-dk.dk>
Date: Wed, 09 Aug 2006 04:41:51 +0000

In message <none@44D8F196.8020705--nerdgirl.dk.lh.bsd-dk.dk>, Jette writes:

>Jeg arbejder på et website hvor der både er indhold der ændres ofte, og
>indhold der ændres sjældent, og forsøger at finde ud af om jeg kan bruge
>version 1, eller om jeg er nød til at vente til version 2. Det er først
>i version 2 man kan skelne mellem elementer på samme side, ikk?

Du kan sagtens bruge version 1.

Version 2 kommer (sandsynligvis) til at indeholde "server side includes"
men der er ingen dato på.

>Kan man smide Varnish op foran en enkelt virtuel host på serveren mens
>man tester, eller er det alt eller intet?

Forudsat du kan ændre DNS recorden for domainet: ja.

>Kommer der også brugerdokumentation med alpha'en, eller kommer det først
>senere? (det er altså ikke for at skynde på Jer, vil bare gerne vide det :-)

Vi arbejder på sagen :-)

--
Poul-Henning Kamp       | UNIX since Zilog Zeus 3.20
phk@FreeBSD.ORG         | TCP/IP since RFC 956