Re: Varnish?

From: Jette (none@bsd-dk--nerdgirl.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 08 Aug 2006 - 22:18:30 CEST

Date: Tue, 08 Aug 2006 22:18:30 +0200
From: Jette <none@bsd-dk--nerdgirl.dk.lh.bsd-dk.dk>
To:  bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Varnish?

Poul-Henning Kamp wrote:

> Det er mig der skriver den :-)
>
> Vi er lige ved at være klar til alpha testere.
>
> http://varnish.projects.linpro.no/

Ja, det ved jeg... Jeg var med til dit foredrag på The Camp, og jeg kan
næsten ikke vente :-)

Jeg arbejder på et website hvor der både er indhold der ændres ofte, og
indhold der ændres sjældent, og forsøger at finde ud af om jeg kan bruge
version 1, eller om jeg er nød til at vente til version 2. Det er først
i version 2 man kan skelne mellem elementer på samme side, ikk?

Kan man smide Varnish op foran en enkelt virtuel host på serveren mens
man tester, eller er det alt eller intet?

Kommer der også brugerdokumentation med alpha'en, eller kommer det først
senere? (det er altså ikke for at skynde på Jer, vil bare gerne vide det :-)

/Jette