RE: Nogen der kan give mig en forklaring på en 'ftp' situation?

From: Albers, Tony (none@tony.albers--hp.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 27 Apr 2006 - 11:19:34 CEST

Subject: RE: Nogen der kan give mig en forklaring på en 'ftp' situation?
Date: Thu, 27 Apr 2006 11:19:34 +0200
From: "Albers, Tony" <none@tony.albers--hp.com.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>

Han har desværre "lidt" ret. Hvis du med gftp eller f.eks. filezilla forsøger at hente mere end een fil ad gangen, vil den etablere flere sessioner på ftp-serveren. Dette kan normalt indstilles i ftp-klientprogrammet, så problemet er ikke stort.

Hvorfor flere ftp-sessioner ses som "virus" må guderne vide. Det er selvfølgelig suspekt hvis der er tale om 15000 sessions, men 10-20 stk burde ikke være alarmerende.

/tony