Re: Modtager spam pga BSD-DK!

From: Jakob Breivik Grimstveit (none@jakob--grimstveit.no.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 25 Apr 2006 - 00:00:34 CEST

Date: Tue, 25 Apr 2006 00:00:34 +0200
From: "Jakob Breivik Grimstveit" <none@jakob--grimstveit.no.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Modtager spam pga BSD-DK!

On 4/24/06, Christian Laursen <none@xi--borderworlds.dk.lh.bsd-dk.dk> wrote:

> Jeg er af princip modstander af alle tiltag, der gør det mere besværligt
> at kommunikere med dem, der har skrevet noget godt på mailing lists eller
> andre steder.

Prinsipielle beslutningar er det ikkje lett å gjere noko med. Prinsipp
er også ofte litt skarpe og tronge i kantane for min smak.

GMane løyser problematikken på ein god måte, imho, sjå
http://news.gmane.org/gmane.org.user-groups.linux.blug og
http://blog.gmane.org/gmane.org.user-groups.linux.blug for døme.

Om det er lett å setje opp noko slik obfuskering av desse
meldingsarkiva veit eg ikkje. Det er kanskje ikkje ynskjeleg å setje
opp bruk av brukernamn og passord til arkivet heller.

--
Jakob Breivik Grimstveit - http://www.grimstveit.no/jakob - +47 48298152