Re: OpenOffice :-/

From: Sven Esbjerg (none@esbjerg--xbsd.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 14 Apr 2006 - 10:19:33 CEST

Date: Fri, 14 Apr 2006 10:19:33 +0200
From: Sven Esbjerg <none@esbjerg--xbsd.net.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: OpenOffice :-/

On Thu, Apr 13, 2006 at 04:23:58PM +0200, Gregers Petersen wrote:
> Er der nogen der har et eller andet bud på hvorfor det skal være så
> absolut håbløst og meningsløst besværligt at få installeret Ooo2 på
> FreeBSD 6-stable -> efter en lang række gentagne forsøg via ports (igen
> og igen går den istå med fejl meldinger, som jeg så kan finde en
> løsning på, hvorefter det hele så gentager sig).
> Nu gør jeg forsøget via pkg_add - der heller ikke bare lige kan lade sig
> gøre ....

Du skriver jo ikke meget om hvilke fejl du får... det gør det rimeligt svært
at hjælpe dig.

Jeg kan fx. bare sige. Jeg har ikke haft nogen problemer.
Det er også sandt men hjælper jo ikke dig meget.

Hvis du vil have hjælp må du sørge for at vi har den nødvendige information
til at kunne gøre det.

God Påske
Sven

--
/~\ The ASCII         [  IM ID: sven.esbjerg@jabber.dk                 ]
\ / Ribbon Campaign   [                                                ]