OpenOffice :-/

From: Gregers Petersen (none@glup--momu.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 13 Apr 2006 - 16:23:58 CEST

Date: Thu, 13 Apr 2006 16:23:58 +0200
From: Gregers Petersen <none@glup--momu.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: OpenOffice :-/
To: BSD-DK <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>

Er der nogen der har et eller andet bud på hvorfor det skal være så absolut
håbløst og meningsløst besværligt at få installeret Ooo2 på FreeBSD 6-stable ->
efter en lang række gentagne forsøg via ports (igen og igen går den istå med
fejl meldinger, som jeg så kan finde en løsning på, hvorefter det hele så
gentager sig).
Nu gør jeg forsøget via pkg_add - der heller ikke bare lige kan lade sig gøre ....

Skriver nok mest det her fordi jeg er frusteret :-/

--

gregers/

FreeBSD 6-Stable since the 14. of February