Re: Invitation til hyggemøde 5/4-2006 - BSD og RAID1

From: Jan Gundtofte-Bruun (none@jan--g-b.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 06 Apr 2006 - 09:29:44 CEST

Date: Thu, 6 Apr 2006 09:29:44 +0200 (CEST)
Subject: Re: Invitation til  hyggemøde 5/4-2006 - BSD og RAID1
From: "Jan Gundtofte-Bruun" <none@jan--g-b.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

<quote who="Flemming Jacobsen">
> BSD-DK inviterer medlemmer og andre interesserede til hyggemøde,
> hvor Henrik Kramshøj vil tale om:
> OpenBSD og FreeBSD hjemmeserver med software RAID1
Henrik, mange tak for en interessant og meget lærerig aften. :o) Selv om jeg
gik midt i OpenBSD-delen, er jeg nu langt mindre betænkelig ved at give mig
ikast med at "RAID'e" min egen FreeBSD-maskine -- det er jo nemt (eller, sådan
ser det i hvert fald ud når du gør det ;-D !!).

Tak!

:o) Jan Gundtofte-Bruun
-- 010\001\111 --