Re: Interview med Theo

From: Claus Guttesen (none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 02 Apr 2006 - 23:41:03 CEST

Date: Sun, 2 Apr 2006 23:41:03 +0200 (CEST)
From: Claus Guttesen <none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Interview med Theo
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

snakke

senere.

> Bare giv lyd så kalder jeg tropperne sammen :)

Jamen, det lyder da dejligt :-)

Jeg drager til mit fædreland lørdag den 8. april, er
det muligt at mødes en gang når weekenden er vel
overstået den 10., 11. eller 12. april? Jeg kan alle
dage, men onsdag den 12. er måske en dårlig dag, hvis
folk skal land og rige rundt samme dag i fbm. påske?

Hilsen
Claus