Re: Postfix og flere modtagere

From: madsmao (none@mads--nordholm.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 28 Sep 2005 - 13:02:43 CEST

Subject: Re: Postfix og flere modtagere
From: madsmao <none@mads--nordholm.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: Wed, 28 Sep 2005 13:02:43 +0200

On Wed, 2005-09-28 at 11:28 +0200, Phil Regnauld wrote:

> Så kan vi ikke hjælpe.
>
> BSD-Dk er ikke en gratis support liste, det fungerer ved at folk
> udveksler erfaringer og problemer.
>
> Det hjælper ikke nogen her at forsøge at løse en black-box problem
> hvor det meste af problematikken er skjult.
>
> I er så velkomme til at kontakte mig off-liste hvis I skal have hjælpe.

Jeg synes nu heller ikke, at jeg strider imod princippet for listen.
Det er jo ikke fordi jeg kræver en masse "gratis support", men derimod
blot forslag til en løsning på et Postfix relateret problem, som andre
måske også kunne støde på. Som sagt drejer mit problem sig jo ikke om
selve det script jeg har skrevet, men derimod forstadiet til scriptet
(Postfix' modtagelse af mails).

> Ikke mig bekendt, men nok er del af løsningen at få detaljeret
> hvad det er i ønsker, og derfra få formuleret den korrekte løsning.

Jeg synes jo også netop, at jeg klart og tydeligt formulerer, hvad det
er jeg ønsker. Du siger så omvendt, at du ikke umiddelbart kender til en
brugbar løsning på problemet via Postfix, og så må jeg jo tage det til
efterretning, og se om jeg kan løse problemet via mit script. Og det er
så iøvrigt helt og holdent min hovedpine, og naturligvis ikke noget jeg
vil belemre listen med, idet evt. problemer med mit script naturligvis
ikke gavner de øvrige modtager af listen.

--