Re: Postfix og flere modtagere

From: madsmao (none@mads--nordholm.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 28 Sep 2005 - 11:19:51 CEST

Subject: Re: Postfix og flere modtagere
From: madsmao <none@mads--nordholm.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: Wed, 28 Sep 2005 11:19:51 +0200

Hehe. Kan godt se problemet. Det er måske ikke alverden at gå efter, men
jeg kan desværre ikke sige så meget mere. Min arbejdsgiver ønsker ikke,
at jeg viser scriptet frem til andre.
Problemet opstår dog før mit script, idet visse mails med flere
modtagere på min server som sagt bliver tildelt flere message-id's (et
pr. modtager) og andre mails bliver kun tildelt ét message-id. Egentlig
er mit spørgsmål så blot, om jeg via en config-option til Postfix kan
tvinge tildeling af seperat message-id for hver modtager af mailen på
min server, så mit script modtager en seperat mail til behandling for
hver modtager.

<mads/>

--