SV: Re: Radeon X700 pro på FreeBSD

From: Claus Guttesen (none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 17 Sep 2005 - 22:23:37 CEST

Date: Sat, 17 Sep 2005 22:23:37 +0200 (CEST)
From: Claus Guttesen <none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: SV: Re: Radeon X700 pro på FreeBSD
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

Præcisering; det er stadig to linier, men i mailen jeg
sendte, var det fordelt på fire. Linien over kan læses
det som om at alle fire linier skulle være på én
linie, hvilket ikke passer.

> Hvad går de der Modeline egentlig ud på - der er
> nogle mysterier ved det
> her x konfigurering jeg ikke helt kan følge?

For at være helt ærlig (og det skal man vidst være
:-), jeg ved det ikke. Men det var den eneste jeg så
var anderledes i forhold til min efterhånden flere år
gamle xorg.conf. Og det fik min skærm igang.

Hilsen
Claus