Re: Anbefalinger til VPN koncentrator

From: Robert Martin-Legène (none@robert+bsd-dk--martin-legene.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 13 Sep 2005 - 18:20:58 CEST

Date: Tue, 13 Sep 2005 18:20:58 +0200
From: Robert Martin-Legène <none@robert+bsd-dk--martin-legene.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Anbefalinger til VPN koncentrator

On Tue, Sep 13, 2005 at 09:48:11AM +0200, Jesper Monsted wrote:

> Jeg er meget glad for den Netscreen jeg bruger til det. Man får rigtig
> meget for pengene.

Jeg vil absolut give Jesper ret. Du vil formentlig kunne alt det du vil
på selv deres mindste produkter. Jeg vil tro de koster sådan 5K stykket
+/- moms.

Til mit arbejde har vi købt NetScreen 50, men det var mest fordi vi har
sat dem op i high-availability setup (active/standby). Købte fra IPnett
og vi er absolut tilfredse med deres viden. Tlf 23456780, hvis du har
specifikke spørgsmål som du ikke kan udlede af junipers hjemmeside eller
af denne liste. Netscreen er desuden købt af Juniper Networks, så info
findes på http://www.juniper.net/ .

Mig? Evangelist?

Lidt.

-- robert