Erfaringer med WRAP fra pcengines.ch(Soekris agtigt)

From: Anders Reinhardt Hansen (none@anders--liret.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 13 Sep 2005 - 14:49:19 CEST

Date: Tue, 13 Sep 2005 14:49:19 +0200
From: Anders Reinhardt Hansen <none@anders--liret.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Erfaringer med WRAP fra pcengines.ch(Soekris agtigt)

Hej Alle

Jeg står og overvejer at købe et WRAP board fra pcengines.ch, jeg vil
dog godt lige høre jeres erfaringer med det?
Er det ligeså "nemt" at have med at gøre som Soekris?
Jeg ville køre enten pfsense eller en "rigtig" FreeBSD på den da jeg
gerne vil have PF firewallen med.

Tillægsspørgsmål:
Nu ligger firmaet jo i Schweiz så prisen er nok uden moms... som jeg
dermed skal betale i dk.
Kan det mon betale sig at købe det hos en tysk leverandør hvor man skal
betale tysk moms istedet??

På forhånd tak
Anders

ps. Øs jeres erfaringer over på mig