Re: Homebanking - igen, igen

From: Dan K. Kyhl (none@Dan--krossteig.org.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 07 Sep 2005 - 17:14:59 CEST

Date: Wed, 7 Sep 2005 17:14:59 +0200
From: "Dan K. Kyhl" <none@Dan--krossteig.org.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Homebanking - igen, igen

On Sun, Sep 04, 2005 at 04:21:27PM +0200, Sven Esbjerg wrote:
> Jeg har forsøgt mig med Nordeas Netbank for at se om det kunne komme til at
> virke med *nix. Det kan det delvis, men også kun delvis. Hvis du brokker dig
> er svaret stort set: Find en anden bank eller brug Windows.
Jeg bruger også Nordeas Netbank og har gjort det længe.
Både på OS/2, Linux og FreeBSD.
Jeg har stødt på underligheder gennem tiderne, indimellem også showstoppers.
For tiden er der ingen problemer.

Bortset fra at fra min kones bruger id under KDE virker det en smule anderledes
end for mig (fluxbox)!!! Samme firefox og java!
Om det virker afhænger utrolig meget af forbindelsen mellem browseren og Java;
som kan ændre sig efter en opdatering og andre ukendte forhold!

Dan