Re: Et forslag

From: Henrik Kramshøj (none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 06 Sep 2005 - 21:07:43 CEST

From: Henrik Kramshøj <none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Et forslag
Date: Tue, 6 Sep 2005 21:07:43 +0200
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

On 06/09/2005, at 20.37, Christian Laursen wrote:

> Det kan jeg godt tilslutte mig; OpenVPN er rar.

Ja, og man kan også lige smide nogle korte
små scripts på og bruge det som IPv6 tunnel :-))))

Jeg startede med at få Openvpn op at køre
og indsatte dernæst små scripts på server
og client.

Inspirationen er fra:
<http://www.join.uni-muenster.de/Dokumente/Howtos/
Howto_OpenVPN_Tunnelbroker.php?lang=en>

Nu med IPv6 forbindelse uanset hvor man er!

Mvh

Henrik

--
Henrik Lund Kramshøj, cand.scient, CISSP
e-mail: hlk@security6.net, tlf: 2026 6000