Re: SV: Et forslag

From: Morten Winther (none@mw--mwi.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 06 Sep 2005 - 20:47:27 CEST

Date: Tue, 06 Sep 2005 20:47:27 +0200
From: Morten Winther <none@mw--mwi.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: SV: Et forslag

Ikke dårligt, men ellers er man hurtigere i gang med m0n0WALL som har
PPTP indbygget. Tager 5 min at sætte op.

PPTP clienter ligger jo i forvejen i windows og mac OS.

OpenVPN slipper dog nok igennem flere setups end PPTP med GRE trafik og
andet sjovt der kan gå galt. Så er der jo også nogen der mener at PPTP
er dårligt implementeret - om dette stadig er gældende skal jeg lade
andre bedømme.

/ morten