Re: SV: Compact Flash Card til Soekris 4501

From: Poul-Henning Kamp (none@phk--phk.freebsd.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 06 Sep 2005 - 13:59:39 CEST

To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: SV: Compact Flash Card til Soekris 4501
From: "Poul-Henning Kamp" <none@phk--phk.freebsd.dk.lh.bsd-dk.dk>
Date: Tue, 06 Sep 2005 13:59:39 +0200

In message <none@768F3348F1E1D94B9C333934A52C21C70CD4--mail.edbkompagniet.dk.lh.bsd-dk.dk>, "Brian
 S. Olsen" writes:
>Jeg har selv brugt Sandisk CF med gode resultater.
>
>Sandisk har for nylig sammenlagt deres "consumer" og "industrial"
>serier. Deres nye serie for os dødelige er mere end rigeligt hvis det
>er til privat brug.

Nej, det har de ikke. De har totalt droppet deres industriral
produkter.

De lagde ikke engang skjul på hvorfor da de informered deres kunder
telefonisk: der var simpelthen alt for mange penge i consumer grade
produkter til at det kunne betale sig for dem at omstille produktionen
hele tiden.

Den tabte tid kostede kort og godt mere end industrial produkterne
bragte hjem til dem.

Jeg har testet et 4GB Industrial CF kort fra SiliconSystems og det
virker OK, men koster 2-3 gange mere end et consumer grade Sandisk
kort.

Når det er sagt, så er deres consumer grade produkter bestemt ikke
ringe, check. evt. hvad Warner har skrevet på soekris-tech listen
om det. (brug selv google).

Poul-Henning

--
Poul-Henning Kamp       | UNIX since Zilog Zeus 3.20
phk@FreeBSD.ORG         | TCP/IP since RFC 956