Re: Homebanking - igen, igen

From: P.H. Rankin Hansen (none@ping--piteraq.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 05 Sep 2005 - 13:35:14 CEST

From: "P.H. Rankin Hansen" <none@ping--piteraq.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Homebanking - igen, igen
Date: Mon, 5 Sep 2005 13:35:14 +0200

Dennis, den java-løse netbank hos sydbank er deres standard-løsning. Jeg har
ikke certifikat på maskinen og bruger som sagt nøglekort til verificering ved
login og ved accept af handlinger.

Det hjælper måske, at jeg havde enablet java, selv om det ikke var
installeret.

Nu jeg tænker over det, så har jeg faktisk ikke prøvet netbank efter jeg fik
java til at virke, så det kunne være jeg skulle prøve igen ;o)

On Sunday 04 September 2005 12:52, Dennis Decker Jensen wrote:

> Jeg har selv Sydbanks netbank, og er overrasket over begge dele,
> du nævner, da jeg både har skullet installere Java og "kun" bruger
 id+pw+certifikat for at logge på.

--
Ping.

venlig hilsen / best regards

P.H. Rankin Hansen Grædstrupvej 53, Grædstrup DK-8740 Brædstrup (+45) 7586 1688 / (+45) 2211 9611