Re: Homebanking - igen, igen

From: P.H. Rankin Hansen (none@ping--piteraq.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 04 Sep 2005 - 11:34:03 CEST

From: "P.H. Rankin Hansen" <none@ping--piteraq.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Homebanking - igen, igen
Date: Sun, 4 Sep 2005 11:34:03 +0200

Sydbanks løsning kræver ikke java når jeg kører fra min Debian. Jeg kunne en
overgang ikke få java til at virke, men sydbanks netbank kørte alligevel på
en FireFox. Jeg mener også den kører på Konqueror, men er ikke helt sikker.
Ved kørsel på ikke-Windows maskiner, benyttes trykt kort med engangs-nøgler
samt password. Der er et, efter min mening acceptabelt, gebyr for at få
tilsendt et nyt kort.

--
Ping.

venlig hilsen / best regards

P.H. Rankin Hansen Grædstrupvej 53, Grædstrup DK-8740 Brædstrup (+45) 7586 1688 / (+45) 2211 9611