Re: uvm_fault....

From: Danjel Jungersen (none@danjel--jungersen.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 03 Sep 2005 - 15:53:38 CEST

From: "Danjel Jungersen" <none@danjel--jungersen.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: Sat, 03 Sep 2005 15:53:38 +0200
Subject: Re: uvm_fault....

On 31 Aug 2005 at 0:30, Michael Knudsen wrote:

> Quoting Danjel Jungersen (danjel@jungersen.dk):
>
> Det lyder som en fejl. Update rebooter mig bekendt ikke maskinen af sig
> selv.

Jeg ville starte forfra.....
Jeg fandt en fejl i min HD, så den er skiftet.
Jeg bootede fra en 3.7 cd (cd37.iso) og valge en cd som installmedia,
jeg skiftede til den cd med pakkerne på (som jeg har downloaded fra
ftp'en).
Når den kommer til etc.tgz skriver den "kernel panic ..." og
rebooter, jeg kan ikke nå at se mere af fejlen.

Jeg har nu installeret 3.6 på samme måde, dog med floppy i stedet
for, ingen problemer.

Nogle ideer ?

Jeg venter spændt på om den nu kører stabilt ;-)

Danjel