Compile ny kerne OBSD 3.6 - release

From: Danjel Jungersen (none@danjel--jungersen.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 24 Oct 2005 - 17:24:06 CEST

From: "Danjel Jungersen" <none@danjel--jungersen.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: Mon, 24 Oct 2005 17:24:06 +0200
Subject: Compile ny kerne OBSD 3.6 - release

Hej allesammen...

Jeg prøver at opdatere min OBSD 3.6 release til -stable, men jeg får
hele tiden en fejl.

Fejlen opstår ved "make".
"make clean" og "make depend" virker tilsyneladende OK.
Jeg er IKKE haj, så det er "tilsyneladende" :-)

Næsten den samme hver gang:

CC: Internal Compiler error: Program cc1 got fatal signal 11
**** Errorcode 1
Stop in /usr/src/sys/arch/i386/compile/GENERIC (line 965 of Makefile)

Det eneste der ændrer sig er linienummeret, dog altid "deromkring"
altså fra ca 950-1050.

Jeg har prøvet med "færdige" .tgz filer fra ftp'en, og via CVS, begge
to fejler.
Nogle gode forslag ?

TIA
Danjel