Re: Intel Pro 2200BG & iwi driveren på Freebsd?

From: Soeren Hansen (none@shan--soeren-hansen.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 23 Nov 2005 - 00:24:45 CET

Date: Wed, 23 Nov 2005 00:24:45 +0100
From: Soeren Hansen <none@shan--soeren-hansen.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Intel Pro 2200BG & iwi driveren på Freebsd?

Gregers Petersen wrote:
> Er der nogen der har fået kombinationen af Intel Pro 2200BG WiFi til at
> fungere sammen med den dedikerede iwi-driver på FreeBSD 6.0 Release -
> Jeg installerer iwi via ports osv. osv. og så strander det hele i at jeg
> skal "bruge" 'iwicontrol' som på ingen måder eksisterer?
> Når man læser den relevante information, så er der bare noget der
> mangler (eller også er jeg bare en tåbe)?

Et eller andet er gået galt for dig.

Programmet iwicontrol er en del af porten net/iwi-firmware, og bliver
kompileret med når du bygger denne port. Programmet kommer efter install
typisk til at ligge i /usr/local/sbin/iwicontrol.

Prøv evt. at cvsup dit ports-træ og opgradere/bygge denne port igen.

Mvh Søren