Intel Pro 2200BG & iwi driveren på Freebsd?

From: Gregers Petersen (none@glup--momu.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 22 Nov 2005 - 20:32:04 CET

Date: Tue, 22 Nov 2005 20:32:04 +0100
From: Gregers Petersen <none@glup--momu.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: BSD <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Intel Pro 2200BG & iwi driveren på Freebsd?

Er der nogen der har fået kombinationen af Intel Pro 2200BG WiFi til at
fungere sammen med den dedikerede iwi-driver på FreeBSD 6.0 Release -
Jeg installerer iwi via ports osv. osv. og så strander det hele i at jeg
skal "bruge" 'iwicontrol' som på ingen måder eksisterer?
Når man læser den relevante information, så er der bare noget der
mangler (eller også er jeg bare en tåbe)?

Hvis jeg forsøger at bruge 'ifwcontrol' (der er beregnet til 2100B)
istedet for bliver det bare til en "efterlysning" af at man lige skal
loade noget firmware, så der er heller ikke noget at gøre den vej rundt ...

Samtidigt er det også mit indtryk at NDIS er den dominerende løsning til
det her problem - på trods af alle de mange nye løfter ?

gregers/