Re: SV: Monowall og flere domæner?

From: Erik Nordström Andersen (none@erik--erik-n-andersen.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 21 Nov 2005 - 15:14:14 CET

Date: Mon, 21 Nov 2005 15:14:14 +0100
From: Erik Nordström Andersen <none@erik--erik-n-andersen.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: SV: Monowall og flere domæner?

Claus Guttesen wrote:

> http://httpd.apache.org/docs/1.3/vhosts/index.html
>
> Der sætter du dine virtuelle servere op, bruger samme
> maskine, sammen ip-adresse etc. Eneste forskel er
> servername.

Det er det jeg har nu (to domæner på samme server). Jeg vil gerne have
to maskiner, som tager sig af hver sit domæne, altså:

domæne1.com -> 192.168.0.2
domæne2.com -> 192.168.0.3

Tanken var, at hvis man har to maskiner, er der en rimelig god
sandsynlighed for at man kun fsck'er én op ad gangen :-)

Erik