OT: PGP keys og burgah/flæsk

From: Henrik Lund Kramshøj (none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 20 Nov 2005 - 22:09:34 CET

To: bsd-dk@bsd-dk.dk
From: Henrik Lund Kramshøj <none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: OT: PGP keys og burgah/flæsk
Date: Sun, 20 Nov 2005 22:09:34 +0100

Hejsa

Lidt off-topic

Da jeg skal et smut til Jylland torsdag-søndag vil jeg spørge om der
er nogen der vil mødes til lidt mad i det jyske.

Det drejer sig om torsdag aften hvor jeg nok vil forsøge at finde
et sted i Ålborg at spise - og udveksle PGP fingerprint med dem
der vil.

Derefter går turen til Århus hvor jeg fredag og lørdag aften
ligeledes vil forsøge at finde et sted at indtage øl og mad samt
udveksle PGP fingerprint.

Svar bare off-list så sender jeg en samlet besked med hvad steder
vi mødes :-)

Forslag kunne være flask ad libitum i Århus - det var fint sidst!

PGP keysigning
Hvis man ønsker at få sin nøgle signeret af mig bedes man medbringe
en lap papir med sit PGP fingerprint og fulde navn på nøglen.

Dvs du skal lave/have en PGP nøgle og lave output svarende til:
hlk@harry:hlk$ gpg --fingerprint D1EFBAA6
pub 1024D/D1EFBAA6 2003-01-20
       Key fingerprint = 0FAE F19D DB46 DF2E D93D 9B05 21A6 469B
D1EF BAA6
uid Henrik Lund Kramshoej (work email)
<none@hlk--security6.net.lh.bsd-dk.dk>
uid Henrik Lund Kramshoej (Kramse) <none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk>
sub 2048g/6D08E6E6 2003-01-20
samt fulde navn på sedlen

Husk en seddel til hver der skal underskrive efterfølgende.
Jeg bruger mit visitkort til ovenstående.

Det skal være nok til at deltagerne efterfølgende kan hente din
elektroniske nøgle og verificere ægtheden med sedlen.

Nøgler uploades til keyservere efterfølgende eksempelvis http://
pgp.mit.edu

Til brug for identifikation er det vigtigt at medbringe pas (til nød
kan kørekort bruges), således at man kan identificere sig.

Mvh

Henrik, hlkv6

--
Henrik Lund Kramshøj, cand.scient, CISSP
e-mail: hlk@security6.net, tlf: 2026 6000