Re: Lav {strøm|varme|støj} server (lang).

From: Mikael Syska (none@mikael--syska.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 26 May 2005 - 16:43:03 CEST

Date: Thu, 26 May 2005 16:43:03 +0200
From: Mikael Syska <none@mikael--syska.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Lav {strøm|varme|støj} server (lang).

Nicolai Ernst wrote:

>Det ser lækkert ud. Eneste problem (IMHO) er, at den ikke kan
>opgraders billigt om 4-5 år og holde 4-5 år mere. Derudover er
>der kun PCI slots i - og det er jo håbløs forældet.. :p

Hvis du vil have en server til at holde 9 År, så må dit nuværende dælme
også trænge til at blive skiftet.... :-) *heheh*

4-5 år synes jeg da en en god tid for en server, det er jo ikke state of
the art du køber!!

Men hvad prisen bliver skal jeg dog lade være usagt, men tror da ikke
den biver sygt dyr, hvis man sammenligner med andre systemer til server
som ikke må bruge meget størm

// ouT