Re: Lav {strøm|varme|støj server (lang).

From: Michael Knudsen (none@e--molioner.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 26 May 2005 - 00:03:41 CEST

Date: Thu, 26 May 2005 00:03:41 +0200
From: Michael Knudsen <none@e--molioner.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Lav {strøm|varme|støj server (lang).

Quoting Fedder Skovgaard (fedder-public@skovgaard.dk):
> Der er mange sympatiske ting ved en NET4801, men jeg er lidt i tvivl om der er nok CPU / RAM i den til det jeg skal bruge den til. Alternativt ville jeg kigge på et af Via's mini-ITX kort eller måske et Pentium-M / Intel 855 baseret system.
>
> Jeg bruger den til:
> privat mail og web server
> fil-share (samba)
> mail læsning (mutt)

Jeg har en 4801-50, der bruges til ca. det samme. Ingen samba men den
koerer pf med en haandfuld states samt dhcp, dnscache (DJB) og nogle
andre smaating, og det kan den fint haandtere.

Paa oenskesedlen til naeste generation af soekris er mere hukommelse og
mulighed for to diske deri, saa man kan spejle diske, men jeg kan
sagtens klare mig uden.

Mvh. Michael.

--
The Librarian gave him the kind of look other people would reserve for
people who said things like `What's so bad about genocide?'