mistet partiotionstabel

From: Sven Esbjerg (none@esbjerg--xbsd.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 23 May 2005 - 16:26:52 CEST

Date: Mon, 23 May 2005 16:26:52 +0200
From: Sven Esbjerg <none@esbjerg--xbsd.net.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: mistet partiotionstabel

Af forskellige årsager (flere OS på en disk) har jeg nu mistet min
partitionstabel. Desværre er det en disk hvor jeg har noget kode liggende som
jer gerne ville redde og som jeg selfølgelig ikke har en backup af...

Mock me.

Når man er færdig med at håne modtager jeg gerne forslag til om det er muligt
at genskabe data.
Disken var delt op på følgende måde:
10G NTFS
14G FAT32
resten UFS2 inkl. 600MB swap
Jeg har ingen ide om det præcise layout.

Det eneste der er tilbage er NTFS delen som dog inde fra windows ser ud som
om den dækker hele disken (38GB) og alligevel kun er 10G.

Jeg ved at der ikke er pillet ved den del hvor freebsd lå. Spm. er om det
muligt at scanne disken og genfinde partitionen eller genskabe data?

Nogen forslag?

Sven

--
/~\ The ASCII         [  IM ID: sven.esbjerg@jabber.org                ]
\ / Ribbon Campaign   [                                                ]